Molimo pričekajte

Potpuna organizacija događaja

Kompletna organizacija događanja

Organizacija događanja zahtijeva iskustvo, preciznost i tim koji zna kako svaku idejupretvoriti u stvarnost. U Vedrasu nudimo kompletnu uslugu organizacije događaja, u potpunosti prilagođenu vašim potrebama, ciljevima i publici. Naš pristup temelji se na ključu u ruke – vi nam povjerite ideju, a mi se pobrinemo za sve ostalo.


Bez obzira planirate li koncert, festival, korporativni event, sajam, sportsku manifestaciju, privatnu proslavu ili neku sasvim drugačiju vrstu događanja  – naš tim osigurava da sve bude isplanirano i provedeno profesionalno, kvalitetno i unutar dogovorenih
rokova.


Naša usluga obuhvaća:

Konzultacije i izradu koncepta
analiziramo vaše ciljeve, ciljanu publiku i budžet te razvijamo idejno rješenje događaja.

Izradu detaljnog plana
izrađujemo plan aktivnosti, vremenske rokove, proračun i tehničke specifikacije.

Odabir i pripremu lokacije
pronalazimo idealnu lokaciju, rješavamo sve dozvole i pripremamo teren za provedbu događanja.

Tehničku produkciju
osiguravamo profesionalnu opremu iz vlastitog asortimana: pozornice, konstrukcije, rasvjetu, ozvučenje, LED ekrane, zaštitne ograde i event namještaj.

Koordinaciju izvođača i suradnika
komuniciramo sa svim uključenim stranama (izvođači, govornici, dobavljači) i vodimo njihovu logistiku.

Operativnu provedbu
naš tim vodi cijeli događaj na terenu, od postavljanja opreme do završetka programa, osiguravajući da sve funkcionira bez zastoja.

Tehničku podršku i sigurnost
cijelo vrijeme događanja na terenu su naši tehničari spremni reagirati na svaku situaciju.


Detaljnije o svakoj usluzi

Svaki uspješan događaj počinje dobrom idejom – a ona postaje stvarnost tek uz pažljivo
planiranje i jasno definiran koncept. U ovoj fazi, naš cilj je razumjeti vaše potrebe, ciljeve i
željeni dojam koji želite ostaviti
na sudionike događaja.

Kroz individualne konzultacije, analiziramo: 

  • vrstu i svrhu događanja (korporativni event, koncert, promocija, festival, prezentacija...)
  • ciljanu publiku i njihove potrebe
  • lokaciju i tehničke uvjete
  • budžet i vremenske okvire


Na temelju toga razvijamo kreativan i izvediv koncept događanja, koji uključuje:

  •  prijedlog scenarija i tijeka programa
  • idejna rješenja za pozornicu, scenografiju, rasvjetu i dodatne efekte
  • tehničke potrebe i logistički plan 
  • organizacijsku strukturu i podjelu odgovornosti

Ova faza je ključna jer definira temelje cijelog projekta – i osigurava da svi sljedeći koraci
teku jasno, učinkovito i usklađeno.

U Vedrasu vjerujemo da je dobar event rezultat pametne pripreme – zato s posebnom

pažnjom pristupamo svakom klijentu, bez obzira na veličinu događanja.

Rezultat? Jasan plan, konkretni prijedlozi i čvrsti temelji za uspješnu realizaciju.

Nakon definiranja koncepta, krećemo u izradu detaljnog operativnog plana koji je temelj
za uspješnu provedbu događanja. Ova faza uključuje precizno razrađene korake, vremenske
rokove, tehničke specifikacije i logističke zahtjeve – kako bi svaki segment eventa bio pod
kontrolom.

Planiramo sve do najsitnijih detalja, uključujući:

  • Vremenski raspored aktivnosti, montaže i provedbe 
  • Podjelu zadataka i odgovornosti među timovima i suradnicima
  • Tehničke nacrte za postavljanje pozornica, opreme, rasvjete i ostalih elemenata
  • Plan sigurnosti i usklađenost s važećim propisima
  • Logistiku prijevoza, skladištenja i montaže opreme
  • Popis potrebne opreme i resursa prema fazama događanja
  • Proračun i kontrolu troškova

      Naš cilj je eliminirati nepoznanice i unaprijed predvidjeti potencijalne izazove – kako bismo
      stvorili uvjete za besprijekornu provedbu na terenu.

      Zahvaljujući godinama iskustva, naš pristup detaljnom planiranju znači da se vi možete
      osloniti na nas – i bez brige prepustiti realizaciju profesionalcima.

      Dobar plan = bez stresa na dan eventa.

      Prava lokacija može učiniti razliku između prosječnog i nezaboravnog događanja. U Vedrasu
      nudimo kompletnu uslugu odabira, savjetovanja i pripreme lokacije, prilagođenu tipu
      eventa, broju sudionika, tehničkim zahtjevima i atmosferi koju želite postići.

      Pomažemo vam pronaći i osigurati:

      • Idealnu lokaciju – zatvoreni ili otvoreni prostor, urbana ili prirodna okolina, ovisno o konceptu događanja
      • Dozvole i suglasnosti potrebne za korištenje javnih ili privatnih prostora
      • Pristupne puteve i logističku izvedivost – za dostavu, montažu i sigurnost
      • Podloge, konstrukcije i zaštitu prostora (npr. podesti, nadstrešnice, ograde, backstage zone)
      • Priključke za struju i vodu, ako su potrebni za opremu i catering
      • Plan evakuacije, raspored zona i sigurnosne mjere prema važećim standardima

      Naš tim na terenu obavlja detaljan pregled i tehničku procjenu lokacije, uz savjetovanje o
      najboljem načinu njezine prilagodbe vašem događaju.

      Od koncertnog prostora na otvorenom do elegantnog korporativnog ambijenta – mi znamo
      kako pretvoriti svaku lokaciju u funkcionalnu i atraktivnu pozornicu za vaš event.

      Bez kvalitetne tehničke podrške, ni najbolji događaj ne može zasjati u punom sjaju.
      U Vedrasu nudimo kompletnu tehničku produkciju, uključujući savjetovanje, planiranje i
      provedbu svih tehničkih aspekata događaja. Naš stručni tim osigurava vrhunsku izvedbu
      rasvjete, ozvučenja, video prikaza, pozornica i scenografije.

      Na temelju vaših potreba izrađujemo detaljan tehnički plan, optimiziramo opremu i
      garantiramo sigurnu i profesionalnu izvedbu. Sve što radimo – radimo u vlastitoj produkciji,
      što znači brzu reakciju, potpunu kontrolu i maksimalnu pouzdanost.

      Jedan od ključnih elemenata svakog uspješnog događanja je besprijekorna koordinacija
      svih uključenih strana
      – izvođača, govornika, tehničkih timova, partnera, sponzora i
      vanjskih dobavljača.

      Vedras preuzima cjelokupnu komunikaciju i usklađivanje kako bi svi sudionici znali što, kada
      i kako trebaju raditi
      – bez nepotrebnih kašnjenja, nesporazuma i improvizacija.

      U okviru ove usluge, nudimo:

      • Kontaktiranje i dogovaranje termina s izvođačima i govornicima
      • Definiranje tehničkih zahtjeva (ridera) i njihovih potreba
      • Koordinaciju dolazaka, tonskih i svjetlosnih proba
      • Usklađivanje rasporeda programa i nastupa
      • Logistiku smještaja, prehrane i prijevoza, ako je potrebno
      • Komunikaciju s partnerima i dobavljačima (catering, security, hostese, promo timovi…)

      Na licu mjesta osiguravamo koordinatore i stage managere koji vode backstage, paze na
      protokol i rješavaju situacije u realnom vremenu – bez da Vi kao organizator morate brinuti o
      svakom detalju.

      Bilo da se radi o glazbenom nastupu, panel diskusiji, modnoj reviji ili kompleksnom
      festivalskom line-upu – mi znamo kako upravljati dinamičnim timom i zadržati događaj
      pod kontrolom.

      Planovi su važni, ali prava vrijednost dolazi do izražaja na terenu – u stvarnom vremenu,
      pred publikom
      . U ovoj ključnoj fazi, naš tim preuzima potpunu kontrolu nad provedbom
      događanja, osiguravajući da sve funkcionira precizno, sigurno i prema dogovorenom
      rasporedu.

      Na dan (ili danima) događanja, naši tehničari, producenti i operativci su na licu mjesta od
      početka do kraja
      , kako bi svaki segment bio isporučen kvalitetno i pravovremeno.

      Što uključuje operativna provedba:

      • Montaža i demontaža opreme prema unaprijed definiranim planovima
      • Tehnički nadzor nad zvukom, rasvjetom, LED ekranima i konstrukcijama
      • Koordinaciju programa i izvođača u stvarnom vremenu
      • Kontrolu backstage i VIP zona, te svih pristupnih točaka
      • Rješavanje nepredviđenih situacija brzo i diskretno
      • Sigurnosne i zaštitne protokole – u suradnji s osiguranjem i nadležnim službama

      Naš tim ima višegodišnje iskustvo rada u uvjetima visokog pritiska, kratkih rokova i
      dinamičnih događanja. Znamo kako zadržati mirnoću, koncentraciju i efikasnost, čak i
      kad nastupi neočekivano.

      Vi se fokusirajte na goste i sadržaj – a mi ćemo se pobrinuti da sve ostalo teče
      savršeno.

      Bez obzira na to koliko je događaj dobro isplaniran, njegova uspješna realizacija ovisi o tome
      kako se tehnički tim snalazi u realnim uvjetima
      . Zato u Vedrasu osiguravamo stalnu
      tehničku podršku i nadzor sigurnosti
      tijekom cijelog trajanja događanja.

      Naša tehnička ekipa je prisutna na terenu od prvog trenutka montaže do završetka
      demontaže, kako bi osigurala da svi sustavi rade besprijekorno, a potencijalni problemi se
      rješavaju brzo i profesionalno.

      U sklopu tehničke podrške osiguravamo:

      • Prisutnost tehničara i stage managera tijekom trajanja eventa
      • Nadzor nad opremom (rasvjeta, zvuk, LED ekrani, konstrukcije…)
      • Sigurnosnu provjeru opreme i instalacija prije početka događaja
      • Pridržavanje svih sigurnosnih propisa i standarda

      Uz nas, možete biti sigurni da događaj neće stati zbog tehničkih izazova, jer smo uvijek
      korak ispred potencijalnih problema.

      Pouzdana podrška = miran um za organizatora.

      Zašto odabrati Vedras?

      Višegodišnje iskustvo u organizaciji događanja svih veličina

      Vlastita oprema i tehnički tim – brza i pouzdana realizacija

      Individualan pristup svakom klijentu

      Fokus na sigurnost, detalje i kvalitetu

      Sve na jednom mjestu – bez dodatnih posrednika

      Od prvog sastanka do posljednjeg detalja – mi brinemo o svemu, a vama ostaje samo

      uživati u uspješno realiziranom događaju.

      Vedras – Vaš partner za događaje koji ostavljaju dojam.